1. Kontrola podmínek reklamace: Před podáním reklamace vás prosíme, abyste se seznámili s našimi podmínkami reklamace. Zde naleznete veškeré informace o lhůtách, možnostech a podmínkách uplatnění reklamace na zakoupené vstupenky.
2. Kontaktní údaje: Pro zahájení reklamačního procesu vás žádáme, abyste nás kontaktovali pomocí uvedených kontaktních údajů. Naši zákaznickou podporu můžete kontaktovat telefonicky nebo E-mailem. Vždy se snažíme odpovědět co nejdříve a vyřešit vaši reklamaci co nejefektivněji.
3. Příprava potřebných informací: Při kontaktování naší zákaznické podpory prosíme, abyste připravili veškeré relevantní informace o vašem nákupu, jako jsou číslo objednávky, datum nákupu, jméno a další údaje. Tímto se urychlí proces vyřízení vaší reklamace.
4. Popis reklamace: Bude důležité, abyste nám přesně popsal(a) povahu reklamace a jaký je váš požadavek. Poskytněte nám veškeré podrobnosti, které by mohly pomoci s rychlým vyřešením problému.
5. Další kroky: Po přijetí vaší reklamace vás budeme informovat o dalších krocích, které je třeba podniknout. Mohou to být dodatečné informace, zasílání reklamovaných vstupenek, vrácení finančních prostředků nebo jiná opatření, která jsou v souladu s našimi podmínkami