Vstupenky můžete zakoupit přes naši webovou stránku. Vyberte si událost, které se chcete zúčastnit, a postupujte podle pokynů k nákupu vstupenek.
Přijímáme různé platební metody, včetně platebních karet (debitních a kreditních), bankovního převodu a online platebních bran. Při nákupu vstupenek v naší webové aplikaci budete mít možnost vybrat si preferovanou platební metodu.
Nabízíme několik možností doručení vstupenek. Většinou používáme elektronickou formu doručení, kterou zákazník obdrží e-mailem nebo může stáhnout z naší webové stránky.
Naše politika vrácení peněz závisí na podmínkách daného pořadatele události. Obecně platí, že pokud je návrat peněz povolen, budete se muset obrátit na naše zákaznické služby a poskytnout podrobnosti o své rezervaci. Budeme se snažit vám pomoci s vrácením nebo výměnou vstupenek podle možností a podmínek, které nám daný pořadatel umožňuje.
Můžete se přihlásit k odběru našeho newsletteru nebo sledovat náš profil na sociálních médiích, abyste byli informováni o nových událostech, předprodejích a speciálních.
Ano, většinou máte možnost vybrat si konkrétní sedadlo při nákupu vstupenek. Využijte interaktivní mapu místa konání události a zvolte si sedadlo dle vašich preferencí. Některé události však mohou mít obecný vstup bez přidělených sedadel.
V případě ztráty vstupenky se obraťte na naši zákaznickou podporu co nejdříve. Snažíme se vám pomoci s řešením a v mnoha případech můžeme poskytnout náhradní vstupenku nebo vám pomoci s řešením situace přímo s pořadatelem události.
V případě změny data nebo času události budete informováni prostřednictvím e-mailu nebo jiných komunikačních kanálů, které jste při nákupu vstupenek poskytli. Pokud nový termín nevyhovuje, budeme se snažit najít řešení, včetně vrácení peněz nebo poskytnutí vstupenek na jinou vhodnou událost.
Podmínky převodu vstupenek se mohou lišit v závislosti na pořadateli události. Obvykle je možné převést vstupenky na jinou osobu, ale může být nutné kontaktovat naši zákaznickou podporu nebo provést změny přímo na naší webové stránce nebo v mobilní aplikaci.
Pokud jste neobdrželi e-mailové potvrzení o nákupu, zkontrolujte prosím složku s nevyžádanou poštou (spam). Pokud se e-mail nenachází ani tam, kontaktujte naši zákaznickou podporu a poskytněte informace o vašem nákupu, aby vám mohli znovu zaslat potvrzení.
Ano, u nás lze platit i bankovním převodem, jelikož používáme platební bránu GoPay.cz. Vyberete si příslušnou banku ve výběru, kterou máte a zadáte platbu.
Pokud se platba kartou nezdařila, doporučujeme provést následující kroky:
  • Zkontrolujte, zda jste zadali správné údaje karty, včetně čísla karty, platnosti, CVV kódu a fakturační adresy.
  • Ujistěte se, že máte dostatek finančních prostředků na svém účtu.
  • Zkuste platbu znovu a přesně sledujte pokyny na obrazovce.
  • Pokud se chyba opakuje, kontaktujte svou banku a zjistěte, zda není na jejich straně nějaký problém s vaší kartou nebo vaším účtem.
  • Pokud problém přetrvává, obraťte se na naši zákaznickou podporu. Poskytněte nám co nejvíce informací o chybě, kterou jste obdrželi, abychom vám mohli co nejlépe pomoci s řešením.
Je důležité zdůraznit, že různé situace a chybové kódy mohou vyžadovat specifická opatření. Spolupráce se zákaznickou podporou a vaší bankou vám pomůže rychle vyřešit problém a dokončit nákup vstupenek.